שאלות ותשובות חשובות

האם הקבלה שקיבלתי הנה אישור הזמנה?

הקבלה שברשותכם הנה מספר מזהה בחברתינו
בנוסף תקבלו בצורה אוטומטית מהאתר אישור הזמנה

בנוסף:
תוך 7 ימי עסקים תקבלו לוואטצאפ - אישור הזמנה סופי הכולל
את כל פרטי הזמנתכם

במידה ולא קיבלת אישור הזמנה לוואטצאפ תוך 7 ימי עסקים

צרו עימנו קשר בטלפון 089900600
ניתן גם לפנות ישירות למרכז השירות

ניתן להתכתב עם מוקד השירות לחצו כאן >>
מוקד שירות בוואטצאפפ

האם ניתן לקבל תוכנייה ?

באתר האינטרנט  מופיעה תוכניית הבידור המתוכננת
יחד עם זאת  יכולים להיות שינויים ולכן תוכניית הנופש הסופית מחולקת יחד עם מעטפות החדר בבית המלון 

מתי אדע את שעת ההסעה ?

במידה והזמנתכים כוללת הסעה (ההסעות בתשלום נוסף)
ביום רביעי שלפני הנופש נעדכן אודות שעת היציאה
באמצעות מישלוח הודעת וואטצאפ

ההסעות לאילת מתוכננות לשעות הבוקר ואת שעת ההסעה הסופית ומספר האוטובוס נוכל לדעת רק בגמר ההרשמה ולכן אנו מעדכנים ביום רביעי שלפני הנופש

*אין התחייבות כי ההסעות יהיו ישירות לאילת - שירות ההסעה ניתן כשירת ללקוחותינו*
**בעקבות הרפורמה במשרד התחברוה גמלאים ואזרחים ותיקים נהנים מהנחה משמעותית או בנסיעה חינם בקויי אגד כולל הקו לאילת - מומלץ מאוד **
**במידה וביצעתם הזמנה באמצעות קווי אגד לאילת ניתן לתאם מראש עם צוות ההפקה איסוף מתחנה מרכזית למלון וחזרה מהמלון לתחנה מרכזית באילת **
** לתיאום איסוף יש לשלוח צילום של כרטיס הנסיעה לאילת ואת מספר ההזמנה בחברתינו לשירות הלקוחות בוואטאצאפ 

שינויים וביטולים ?

ניתן  להתכתב עם מוקד השירות שלנו  ולחסוך זמן המתנה לנציג

שעות פעילות המוקד
טלפון : 089900600
בימים א-ה בין השעות 09:30-17:00
ימי שישי שבת ערבי חג וחג - משרדינו סגורים

ניתן להתכתב עם מוקד השירות לחצו כאן >>
מוקד שירות בוואטצאפפ

לינק קיצור למשתמשים בטלפון  לניידפנייה לשירות לקוחות בהמשך להזמנה שביצעתילינק לשירות לקוחות למשתמשים בטלפון נייד
לינק קיצור למשתמשים  במחשבפנייה לשירות לקוחות בהמשך להזמנה שביצעתילינק לשירות לקוחות למשתמשים באמצעות מחשב נייח